10 March 2012

假期:'(

haiz...假期了~
sienzz...又要回家……真的不想回~
总算是假期了
终于可以暂时把学业
放在一旁。

第二个星期了

始终还是没有给我
答案。
到底你心里
想得怎样了?
接受我?:)
不接受?:(
至少让我知道……

回家
不想啊!!
星期四
回宿舍!
:)

喂!
我还是爱着你!
你可以接受我吗?
你真的是
完美中的完美
真完美。
I am still in love wif u~:)
you are such a perfect person, perfect girl
you are the perfect beyond the perfect...
so perfect...
would you be my girlfriend?
I would love you as much as I can
I can give out my whole heart just for you...
<3~
Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

Post a Comment